Gurbettebiranne
Lohusalık döneninde yaşadığım bir an var.
10 günlük filan lohusayım ve bebeğimi uyutup beşiğine koydum.
Aradan bi 10 dakika sonra bi çabalama sesi geliyor kısık kısık ilk algılamadık, sonra dedim bebeğime bakıyım. Odaya girmem ile beşiğinde ki tepe çibinliğin hepsi oğlumun yüzünde 😔 kapatmış yüzünü ve cırpınıyor. Akıl gitti, o korku ve psikoloji ile aslanuyurken tek bırakmıyorum(2.5 yaşında) gündüzleri oda da bekliyorum, kitap okuma ders çalışma bazen boş dinlenme ile bekliyorum. Hala odasına geçiş yapamıyorum.
10 günlük bebek onu oradan topalayamaz, özellikle biri koydu diyoruz. İmkansız😔