Cahide_deveci7 Ağlamayın hanımefendi. Ben bebeğimi hiç emziremedim, hep mama verdim. Sonuçta beslenme beslenmedir. Bebeğin sağlığı daha önemli. Sonuçta büyüyorlar ve sütünüz yetmiyor olabilir. Birçok anne, sütüne ek olarak mama vermek durumunda kalıyor. Biberon olarak mamajoo öneririm,meme ucuna benzer olduğu için sütünüzü de rahat emer biberonu da. Mama olarak bebeğinize uygun bir mamayı doktor önerir, her bebek farklı gelişiyor çünkü.