Metemervehan Oğlum balgamlı öksürüyor ve sürekli kusmaya başladı balgamı atamadığından diye düşünüyorum normal mi acaba ?
ruveydaensar Metemervehan evet balgam varsa normal hatta iyi bi şey balgamı atmış oluyor. Ama çok fazlalaştıysa başka bi sebep olabilir.
O1Anne Metemervehan benim kızda bronşit kusuyo her yemeden sonra ilaç içirdim az önce ardından hemen kustu midesinde bişe kalmadı psikolojim bozuldu ya bi deri kemik kaldı
Metemervehan ruveydaensar cumartesi günü dört kere kustu sonra iki gün kusmadı bugün bir kere kustu ama baya çıkardı korktum bende götürsem mi acaba doktora bilemedim
Metemervehan Sekerpare_ bu balgam atma süreci ne kadar sürer korkuyorum geceleri de kusacak diye geçen gece bir kere kusmuştu
Metemervehan O1Anne aynen benimde moralim çok bozuk hiç bir şey yemiyor sadece emiyor emdiğini de kusunca aç kalıyor 😢
leyla23 kusar benim bebeğimde balgamı atarken kusuyodu, ben hiç çıkartamam balgam büyük insanım ama midem bulanır. garibim güzelim kussa bile çıkartır balgamı sonra rahatlar
BenMathilda Metemervehan Doktora götürmelisiniz tabiki yeme de bozulmuş yazık bebişe kendi kendine iyileşemez bu aşamada, tedaviye ihtiyacı var. Kusarak ne kadar balgam çıkarsa da rahatlayamaz, ilaç ile kurutulması gerekiyor
Sekerpare_ Metemervehan Valla canım ben çok yaşadım bu durumu iyi olana kadar sürdü ne yatak kalıyordu ne halı
Vina3 Metemervehan evet iyi birşey bu hatta buharla desteklerseniz içerde ne balgam varsa hepsini atmış olur. Birde serum fizyolojik yapın bolbol