Merhabalar 4 ay 10 günlük kızım var gündüzleri sürekli emiyor ancak gece uykuya dalamadığı için ve sürekli uyandığı için mamaya başladık mama oranını 150 ml yapıyorum yanlış mı yapıyorum aynı zamanda emiyor yaptığım mamanın çoğunu içiyor ama geri kalanını dökmek zorunda kalıyorum mamayı kaç ölçekten yapmalıyım yardım ederseniz sevinirim☺️