Ben doğum yapalı 42 gün oldu. Ya bebek yanımda gözümün önünden ayırmıyorum ama o bile yetmiyor her boş bulduğumda her saniye resimlerine bakıyorum. Nazar degdircem diye de korkuyorum ama elimde de değil çok seviyorum ya. Ve benim gibi pimpirikli olan var mi çocuk uyusa bile bir şey olur diye uyuyamıyorum ya