Kızlar var mı böyle bişey siz kullanıyormusunuz yazın balık yağı kaynanam alcaktı arkadaşı eczacı iyi degil yazın kullanmasn demiş delircem ya neden herşeye bi bahane buluyo d vitamini kırıldı aynısını attm alsn diye coledandı evde dwit 3 var demiş e o da iş görür demiş yine eczacı ikisi birbirinden beter çıldırmamak mümkün degil aradım kahvaltıya çağırdım söylicem böyle bi saçmalık yok verilmez diye
bence balık yagı 19 aylık için neler veriyorsunuz kızlar