Rainbowpath Kızlar bebeğin ishal olmuş sanırım üşüttüm ben onu 😔o kadar da dikkat etmeme rağmen. Nasıl oldu böyle bilmiyorum. Gece sabaha kadar sancılandı. Doktora götürcem ama ilaç veriyorlar mı?
Haribo42 Rainbowpath canmm doktora gitme kendin hep ishale iyi gelen şeyler ye ve probiotik al eczaneden ben madlor kullanıyorum ama bıogqiada var sqnırım
Rainbowpath Tinimini o kadar da dikkat ediyorum ama ben çok kötü üşütmüş durumdayım. Benden geçmiş olabilir mi? İshal üşütmeden mi olur yoksa bakteriyotik bişey midir? 😔