Deletedmom_104 bende tabak çanak bardak sevmiyorum, fotoğraf çerçevesi var, nikah çiçeğim hediyeliklerim, cikolata tepsim hoşuma gidiyordu isimlerimiz yazıyor camlı, o da dekor olarak orada. Mumlar falan var, öyle elimde ne varsa koydum oraya özel almadım az zaten içini doldurmadım temizlemesi de dert hdjdhdh