Arkadaşlar 3 aylık bı oğlum var bu aralar emme isteği kesildi çocuğun gün içinde 2 saatte bir emen çocuk 3 saati geçiyor artık yüzü gülmüyor huysuz . Akşam olunca da memeyi verdiğimde ağlıyor durmadan sonra da kucağıma alip ayakta yürüyerek emzirmeyi denedim alıyor ağlaya ağlaya hırsla. Gaz problemi dicem atıyor bayag ve nurse Harvey kullanıyoruz. O kadar yoruluyorum ki akşam ayakta emdiği de 10 dk zaten . Gece 12 gibi uyuyor 10 dk emip en son sabah 7 ye kadar uyanmiyor napcam bilemedim. Dün sabahtan beri de kaka yapmadı buna napabilirim ondan mı dicem ama bu meme olayı 1 haftadır var. 😭