Merhaba hanımlar 20 aylık kızım yaklasik 15 kelime kullaniyordu(anne baba dede çay gel git vb.). Ama son bir haftadir felan hicbirini kullanmamaya başladı sadece konusmaya çalışıyor ama anlamli hicbirsey çıkmıyor ağzından. Algısı açık söylediğim herseyi anliyor ve uyguluyor. Bu konuda bir bilgisi olan varmi. Anlamli kelimesi olupta birden kesen ? Geçici birsey mi yoksa bir problem mi var cok endişelenmeye başladım