Merhabalar 4 gün önce oğlumun burnu tıkaliydi ve üşüttüğü için ara ara hapşurmaya başlamıştı rahat nefes alması için serum fizyoloji yapıyorum ateşini devamlı kontrol ediyorum çok şükür ateşimiz yok tam iyileşti derken sabah gene burnu tıkalı biazda huysuz uyandı nasıl iyileşir bilmiyorum doktora gittik herhangi bişey yok serum fizyoloji yapın burnu tıkalı olunca rahatlatır dedi 4 aylık oğlum