Kızlar 4 ay 2 günlük oğlum var menenjit ve 4 ay aşılarını vurulduğu günden beri öksürüğü var hırıltısı burun tıkanıklığı yok ama kuru öksürük mevcut salya çok akıtıyor o mu takılıyor bogazına da öksürüyor bilemedim bana yardımcı olur musunuz doktora gitmeli miyim