Alparslan3413 sanırım her bebek en az bir kez düşüyor. Bende kızımla uyumayı çok seviyorum. Daha 2 ay olmadan dönmeye başladığını bilmiyordum. Yani dönebileceğini düşünmemiştim fakat kızım bildiğin sağ tarafına dönüp çekyattan düşmüştü. Hala kendimi sucluyorum ama kimse isteyerek çocuğuna zarar vermez. Fışkırtma şeklinde kusma,bayılma, gözlerde kayma, ağlama ve huzursuzluk halı olmadığı sürece götürmedim. Çok şükür hiçbiri olmadı. Bebeğinizi gözlemleyin Allah’ın izniyle bir sey olmaz. Onlar bizden daha dayanıklı darbedelere karşı ☺️