Kızlar merhaba , benim bebeğim 10 aylık ve işe başladım ilk doğum yaptığımda tabi çok sütüm vardı bende çok araştırmadan şarjlı sağma pompası aldım o günlerde süt çok olduğundan sıkıntı olmadı ama şimdi süt çok yok gibi göğüslerim yumuşak o pompa ile sağım zor yapıyorum birde azıcık geliyor herkes elektrikli pompa almamı söyledi ama sizce gerek var mı şarjlının sağamadığını elektrikli sağabilir mi birde göğüsler yumuşak olduğundan vakumlamada sıkıntı yaşıyorum acaba elektrikli daha mı güçlüdür iyi vakum olursa daha mı çok süt çıkar