Mce gündüz pusetinde, gece beşiğinde uyuyor. Pusetine koyuyorum emziğini veriyorum kendi kendine uyuyor. Gece de beyaz gürültüyle uykuya dalıyor. Çok gazlı bir bebek değil damla da kullanıyoruz rahat çıkartıyor. Sadece zıbın giydiriyorum. Gece ince bir müslinle bir kolunu dışarda bırakarak yarım kundak yapıyorum. Kundağı da bırakmayı düşünüyorum sevmiyor çünkü. Yavaş yavaş bırakıcaz şimdilik bir kolunu çıkardım 😌