BskSrc Günaydın kızlar 🌸 benim birkaç gündür boğazım ağrıyordu, dün gribe döndü. Dün akşam da oğlumda hapşırık ve öksürük başladı 🤦🏻♀️ doktorumuz da bugün izinliymiş. Acile mi götürsem? Ya da ne yapsam? Bana bir akıl verin 😔
melegim71 BskSrc takip et canim birazyani sarımsak yiyip emzirme kampi yap burnunu sık sık ac icim rahat etsin dersen götür ben dogdugundsn beri suan 2 yasinda ilac icirmem hemen
melegim71 BskSrc ister balla karistir dogra ama midene dokunmasin rendeleyince yogurtla karistir direk hsp gibi yut sen bol bol yemege ve emsirmeye calis