Meltem_kartal Kızlar bebeğim üçüncü ayına girdi dün ve bu sabah yatağıma aldım uyurken dönmeye başladı gece uyurken nasıl yatış pozisyonunda yatırmalıyım bu beni Korkut’u gündüz evet gözümün önünde ama ya gece birşey olursa korkusu girdi içime Rabbim göstermesin
iki_prens_annesi_ Meltem_kartal beşiğinde yatmıyor mu yani eğer sadece yanınızda uyuyosa yatak bariyerleri var onlardan alıp yatağınıza sağa sola takabilirsiniz
Deletedmom_62 Meltem_kartal canim besiginde ne olabilir ki daha 3 aylık kendi yatağında yatırma sonuçta besinkler yüksek dönse de birsey olmaz benimki 11 aylık besiginde uyuyo bir sıkıntı olmadı şimdiye kadar
AliAreninAnnesi Meltem_kartal Canım benim oğlumda ilk dönmeye başladığı gün bir şey olur korkusuyla sabah kadar başında beklemiştim hatta postta açmıştım 😀 ama kendi burnunu bulur derler kafasını çok rahat bir şekilde kaldırabiliyorsa uyuduğunda yüz üstü yatırabilirsin çünkü sen yatırmasan o dönmeye çalışıp kendini uyandıracak 😊
Defnem23 Meltem_kartal boğulur diye korkuyorsunanız dönüyorsa kafasını ds kaldırabilir dönünce bi gözlemleyin bklm
Patron1bebeginannesi Meltem_kartal rahat pozisyonunda yatar o bir şey olmaz bence, park yatakta yatırdım ben hep dönmeye başlasa da dönüp rahat pozisyonunda yattı, geri yüzüstü donemiyordu bir süre gece uyandırdı sadece 🙂