Merhaba kızlar normalde makat çatlağım vardı doğumdan sonra çok kötü oldu tuvaletimi yaparken ve yaptıktan sonra ağlıyorum doktor ameliyat önerdi ama bugun tam 40 gün oldu normal doğum yaptım hem alttaki dikişlerimde sorun olur mu diye korkuyorum hemse bebeğimin gazı car çok ağlıyor o yüzden yapmaya korkuyorum var mı bu ameliyatı olan