Hanımlar merhaba.oglum 3 yaşında bezi henüz bırakmadı. Denedik birkaç defa olmadı . Bugünlerde yine deniyoruz bakalım. Geceleri yatarken bezini aşırı dolduruyor ve üstü felan islaniyor baya ama gece yarısı. Bende haliyle uykudayim , Sabah namazına felan kalkarken farkediyorum değiştiriyorum ama yine kaç saat öyle kaldı bilmiyorum . Bundan mi sebep bilmiyorum ama karnım ağrıyor diyor bazen . Ne yapacağımı bilmiyorum,nasıl bir çözüm üretebilirim fikir istiyorum sizden .yani bezj her zaman dolu oldugundan da değil ama yukarıya doğru çişini yaptığından çoğu zaman yine taşıyor