Kızlar oğlum bugün 18 Temmuz Salı günü tam 2 aylık oluyor 2. Ay aşılarını memlekette olduğumdan dolayı buradaki aile hekimliğine misafir olarak yaptıracağım sorun şu buradaki hemşire pazartesi günü aşı yapılacağını söyledi yani ayın 24 ünde gel dedi arada altı gün var neden böyle söylediler anlamadım sadece pazartesi günleri aşı yapıyorlarmış gibi konuştu öyle mi oluyor gerçekten bilmediğim için soruyorum bir sorun olur mu 6 gün geç aşı olmasında