Kızlar cok tedirginim. Oglum 6 aylık 4.5 aylıkken inek sütü protein alerjisi tanısı kondu. Gece gündüz ağlardı şimdi özel mama kullanıyoruz evolvia rp2 daha iyi geldi bize. Kilo alımı az pek yemiyor ama kan değerleri iyi çok şükür. Benim merak ettiğim bazen bizimle oynayıp gülerken bazen hiç dikkatini çekemiyoruz başka yere dalıp kalıyor bu durum beni çok korkutuyor. Bazen ilk 4 ay gece gündüz ağladı alerjiden etrafı keşfedemedi belki yeni keşfediyor diye düşünüyorum sizce kendimi mi avutuyorum?