Kızlar nolur bana yardım edin yaşayan mutlaka vardır 2 aylık prematüre ikiz bebeklerim var ikiside kolik artık kolik krizlerine alıştım ama bebeklerim sürekli pusette uyumak istiyor kolik krizlerinde ne isterlerse onu yapıyordum ağlamasınlar diye hep pusette uyumak istiyorlar gündüzleri hadi tamam dedim bi süre ama şimdi havalar çok ısındı pusette terliyorlar geniş ve ferah ferah beşiklerinde uyusunlar diyorum ama yok artık gündüz bitti gece uykularındada puset istiyorlar beşikte asla uyumuyorlar belki iki belki 3 saat uyutmaya çalışıyorum beşikte en sonunda ağlamaktan yorulup uyuyorlar bende yoruldum onlarda yoruldu insan bebeği uyanacak diye korkar mı artık ben uyumayacaklar diye korkar oldum bana yardım edin tükendim iki haftadır belki üç haftadır savaşıyoruz resmen ne yapmalıyım nasıl bi yol izlemeliyim ilk bebeklerim hiç bilmiyorum deneyimi olanlar yazabilirse çok sevinirim