Noriye 18.5 aylık 8.5 kilo doktorumuz 2 aydır kilo almamış dedi persentile göre düşük zaten düşük ağırlıklı doğdu
Sadece yesin istiyorum biraz çok beklentim yok .6.7 kasıkta olsa yesin
Çok aman aman hiçbir zaman iştahlı olmadı genetik dedi
Çok hereketli kan tahlilleri yapıldı B12 ve demir düşüktü depoları vs ilaç kullandk yükselmiş ama iştah yok
Ben kendimde 26 yaşındaym 48 kiloyum evlendiğimde 40 kiloydum bende hiç kilo alamazdm annem doktor doktor gezdirirdi bu çocuk kilo almıyor annesi bakmiyor bu çocuğa derlerdi doktorda çocuk sağlıklı napcan kiloyu demiş 😊😊😊 anneme