Elifbck yani ben okul öncesi öğretmeniyim bir kreşe gittim iş görüşmesi için ben beğenmedim sınıflarda dev ekranlarda tv kahvaltı deseniz gözleme vardı sadece oda bir parça çocukların önüne tabakla bile servis edilmemişti buradakiler çok merdiven altı bilginiz olsun bende bayrampaşada oturuyorum bu arada yinede siz bilirsiniz tabi