Merhaba sevgili Anneler🦋, benim 5 buçuk aylık oğlum var şuan bizimle birlikte anne yanı beşiğinde uyuyor. Ayrı kendisine ait odasıda var ama henüz orada gündüzler hariç gece yatırmıyorum. Sizce ayrı oda muhabbeti ne zaman olmalı? Siz ayıranlar ne zaman ayırdınız odaları? Ben pek kıyıp ayıramıyorum sanki orada tek bırakıyomuşum hissine kapılıyorum🥲 birde istanbulda yaşıyoruz şu deprem sorunumuz var. Onun korkusuda var az çok. Sizce ne zaman ayırmalı odaları?🌷