Prensesssannesiiii Doğum sonrası çatladım kızlar ben doktorum contractubex kremi önerdi kullanıcı yorumlarında işe yarayan oldu dediler. Tamamen geçirmez biliyorum ama az da olsa faydasını gördünüz mü kullanıp?
Sabirsizannecik Prensesssannesiiii ben kullanmadım ama bugün internette bir video gördüm altında yorumlar vardı memnun kalanda vardı kalmaya da bende burun ameliyati oldum dikiş izi için sordum doktor onu onerdi ama daha almadım
Noname21 Prensesssannesiiii o yara izi kremi işe yarıyor bende beğanthol anti scar jel kullandım masaj toplu oda bayağı işe yaradı
ettyymom Prensesssannesiiii çatlaklarınız ne renk kırmızımı beyazlaştılar mı benim önce kırmızıydı kantaron yağını duydum geçiriyor diye kullandım hiç bi işe yaramadı şu an beyazlar hiç sevmiyorum ama öyle ergenlikten bacaklarımdada var şort giyiniyorum ama severek giyinemiyorum neden şu çatlaklara basit bir yöntem bi bi şey bulmuyor lar ya bu kadar zor mu en son bir anne çıkıp bulacak öyle görünüyor 😀😁
ZeyCeyLev Prensesssannesiiii 1 tüp bitmek üzere önce bepanthol anti scar jel kullandım piyasadan kalktı sonra bunu buldum doktorum en baştan söyledi çatlaklar hiçbir zaman geçmez iz kalır dedi ama zamanlar hafifler dedi benimki yırtık gibi ama parmağımı koyuyorum boşluk resmen sanki iç karnım yarılmış gibi uzun süredir contractubex kullanıyorum şöyle söyleyim önceden çok belirgin ve koyu kırmızımsı pembe idi şimdi rengi açık pembeye doğru gidiyor bence işe yarıyor ama hiçbir ilaç eski halimize döndürmeyecek ben memnun kaldım ayrıca ben kol altı ve yüzdeki lekeler için kullanıyorum bir tık renk açılması oldu yani lekelerede işe yarıyor
Prensesssannesiiii ettyymom hahah bence de eninde sonunda biri bulacak. Micropigment işlemi baya sonuç veriyoe ama ben önce kreme şans vermek istedim. Beyaz tenliyim, şu an çaylaklar pembe renkte açılmaya doğru gidiyor. Ama sorunum şu ben gün geçtikçe çatlıyorum sanki