15 aylık kızım ve yaşından beri üç aydır kilo almadı hiç 9 kilo. İştahı hiç yok zorla yer sofraya oturmaz bı lokma alır hemen kaçar. Doktora götürmüştm üç ay oluyor belki 4 ay. B12 eksikti takviye kullanmıştık. Smdi tekrar gotursem mi sizce. Kan alınınca da çok ağlıyor kıyamıyorum. Boşuna kan verdirip canını yaktirirsam da vicdanım rahat etmez napaym sizce