Biranne7 Kızlar ben Şubat’ta doğum yaptım Haziran da ilk adetimi oldum bu ay da birkaç gün önce adet tarihim geldi ama normal adet gibi olmadım böyle arada akıntı gibi geliyor sadece çok garibime gitti bu durum aktif kanamam olmuyor yani
Smyy-55-41 Ben martta doğum yaptım 44. Gün adet oldum ama lekelenme şeklinde ve daha olmadım kaç aydır herkesin farklı oluyor sanırım emzirdiğim için olmuyorum