Ezgiakyol Kızım bugün 1 buçuk yaş aşısı ve menenjit oldu bacağının birini oynatınca çok ağlıyor bu durumu yaşayan oldu mu acaba ne yapabilirim ne zaman geçer
MeetJoeBlack Ezgiakyol menenjit aşısının bexsero son dozunda bizim de bacak ağrısı olmuştu , 13 aylıktı. Bir kaç güne geçmişti. Zaten huzursuzluğu olduğu için calpol vermiştim ben biraz rahatlamıştı. 1.5 yaş aşısını da bacaklardan mı yaptılar ?