09-hazar-09 ays ben kullanıyorum içine bebe bisküvisi birde keçiboynuzu tozu koyuyorum ama. Biz 8 aylığız k aylık o önemli
Beyazboncuk LeoBebek merhaba, pregomin as de kusma sorununuz çözüldü mü, benim de oğlum bu mamada çok kusuyordu. Kızım da benzer belirtiler gösteriyor. Nasıl çözüldü probleminiz mamaya devam ettiniz mi
Ilknur_12 Merhaba elinizde aptamil pregomin as mama fazla olan varsa bir kutu verebilir mi eczanelerde bulamıyorum bebhimn alerjisi var bu mamadan kullanıyor