6-12 aylık dönemde wee baby pipetli kulplu kullandık bebeğim hiç emzikli suluk almadı 6.aydan beri pipetle içiyor şimdi 1 yaş 10 günlük Philips aventin yeşil sulugundan aldım biraz daha büyük diye şuan onu kullanıyor 1 haftadır gayet memnunum ikisinde de akıtma olmadi