-Sabire Arkadaşlar bebeğim6 aylık ve yüzünde aşırı derecede isilik başladı nasıl geçicek lütfen yardım edin aynı sorunu olanlar ulaşabilir mi ona göre doktora gideceğim sabah.
Ftmaaa1 -Sabire merhabalar endişelenmeyin bizde sürekli olan bir durum teni çok hassas mustela pişik kremi alın ve günde 3 defa sürün tenine ve her gün duş aldırın duştan sonra sürerseniz eğer 2-3 günde tamamen geçiriyor deneyim kazandık umarım işinize yarar geçmiş olsun
-Sabire Yüzünü öyle gördükçe çok psikolojim bozuldu kızlar geçsin bir an önce sürekli duşta aldırıyorum ama yine de çok kötü oldu sudokrem de sürsem olur mu ?
Dolores -Sabire sıcaktan oluyor artabilir. Biraz da yapı meselesi. Benim oğlumun kafasında oluyor mesela sıcağa maruz kalırsa. Doktorumuz özel bir şampuan, damla ve krem verdi öyle geçti. Günde 2 kez ılık duş aldırıyorum uykulardan önce
-Sabire Dolores tamam o zaman en iyisi bende sabah götüreyim doktora çok teşekkür ederim öyle gördükçe zaten kendimi tutamıyorum ağlamam geliyor