bunemeselaa Güzel anneler bebeğim 11 aylık ve ilk kez denize gideceğiz, yanına muhakkak şunu al ve şuna dikkat et diyeceğiniz ne var.
BenMathilda bunemeselaa güneş yanığına dikkat edin ya en çok Denise gitmeden yarım saat önce sürün kremi, denize girip çıktığında tekrar kremleyin, bir de kumsalda mümkünse şapka ile otursun Bir de gideceğiniz yerde sinek, böcek vs olabilir. Yanınıza fenistil türevi kremler almanızı tavsiye ederim İyi tatiller
Busbus03 bunemeselaa güneş kremi nemlendirici mutlaka olmalı güneş kremini deniz boyunca denize girerken ayrı çıkarken ayrı sürdüm çok memnun kaldım bir de oturaklı simit tercih etmeyin biz geri sattık valla hiç rahat değil ama ileriye kaçıyor en iyisi kolluk
MeetJoeBlack bunemeselaa biz geçen sene 11 aylıkken girmiştik denize. Uv korumalı şapka ve mayo almıştık. 2 takım aldım ben değiştirme amaçlı. Bez olarak mayo bez tercih ettik, denize girerken giydirip çıktığımızda da çıkarttık. Panço havlu iyi oldu kurulanması için. Oturaklı simit almıştık , bu sene de onunla girdi denize. Kolluk tercih etmedim çünkü simitte bile deniz suyunu içmeye uğraştı o yüzden . Bu sene de aynı şekilde teçhizatla girdik ☺️ Temiz içerikli bir güneş kremi kullandık tabi güneşe çıkmadan önce.
Dolores bunemeselaa güneş kremi, şapka, yedek mayo, deniz için plan bezlerden, deniz ayakkabısı, kumla oynamak için oyuncak, yedek kıyafet, Müslin havlu, gözlük, sağlıklı atıştırmalık :)
bunemeselaa BenMathilda çok teşekkür ederim zaten aşırı beyaz ve çok hassas alerjik bir bebek biraz da çekiniyorum ama inşallah güzel geçer. Güneş kremi olarak mustela aldım umarım fayda eder .
bunemeselaa Busbus03 güneş kremimiz var canım muhakkak kullanacağım zaten yoksa perişan olur yavrum aşırı beyaz ve alerjik bir bebek. Simit olayını demeniz iyi oldu yarın oturmalı simit alacaktım ordan. Kolluk alalım öyleyse. Birde deniz bezleri nasıl mayo mu önerirsiniz bez mi ?
Asellzey bunemeselaa şimdiden güzel geçmesini diliyorum:) denize gidecekseniz duş vs oralarda olsa da oldukça soğuk akıyor yanınızda su götürün bence tuzlu suyla kalmasın yavru girip çıkınca güneşe koydugunuz su ile yıkarsınız.
BenMathilda bunemeselaa alerjikse zyrtec fenistil mutlaka olmalı çantada, benim iki bebe alerjik de tatile gidince tutuyo alerjileri:))) sizin öyle olmaz umarım ama tedbirli olmakta fayda var
Busbus03 bunemeselaa deniz bezi mutlaka mayo altına giydirin kaka yapınca sızdırmıyor ve su almadığı için şişmiyor normal bez gibi
bunemeselaa MeetJoeBlack çok teşekkür ederim bilgilendirme için, bebeğim alerjik ve aşırı beyaz tenli bir bebek dr mustela tavsiye etti ama daha önce kullanmadık umarım güzeldir. Çok sağol canım ❤️mayo bezler Migros’ta falan varmı acaba. Anlık karar aldık umarım bulabilirim ☺️
bunemeselaa Dolores çok teşekkür ederim canım sağol ❤️ oyuncak fikride iyi oldu yoksa asla aklıma gelmezdi orda oyuncak almak zorunda kalırdım büyük ihtimalle 🙈
MeetJoeBlack bunemeselaa aşırı beyaz tenliyse uzun kollu mayoları tercih edebilirsiniz. Mayo bez ben Migros’tan almıştım sleepy marka, memnunum. Güneş kremi mustela kullanmadım , geçen sene badger almıştım ben ama bu sene fiyatları uçmuş tabi.
bunemeselaa Alparslanzeynep yol üstünde var ama inşallah bulabilirim , planımız haftaya gitmekti yarın olunca birden bakalım bulurum inşallah
cydcvk bunemeselaa bol bol meyve alın yanınıza hatta sevmediği yemediği bişey varsa onu da alın kalabalıkta farkında olmadan yiyorlar 😎 oturaklı simit en iyisi kolluk için küçük daha. Kollukta yüzü suya yakın olur su yutar. Oturaklı simit daha yukarda tutuyor