Mavi10 Ben de internetteki bilgilere göre çocuğuma çıngırak aldım. 3. ayında gösteriyorum boş boş bakıyor. Eline tutturmaya çalışıyorum, tutmuyor. Tutarsa sallatmaya çalışıyorum, kafasına geçiriyor 😅 “Hani ilgisini çekerdi?” derdim kendi kendime. Sonra zaman geçtikçe ses ilgisini çekmeye başladı, uzatınca tutmaya başladı, tutunca sallamaya başladı 😊 Velhasıl her bilgi, her bebeğe uymuyor. Siz bebeğinizi izleyin, gözlemleyin. Ben bu uygulamada bile okuduklarımı çoktan bebeğim yaparken görüyorum. Kimi şeyleri de burdan okuduktan sonra bebeğimde görüyorum. Değişiyor yani 😊