parlakli1990 8 aylık kızım 3 gündür nezle burnu akıyor ara ara ateşleniyor 37.5. Sık sık burun temizliyorum başka yapacağım bişey var mı 😣
Pinkbery parlakli1990 bolca meyve yedirin.bi tatlı kasıgı tereyagına pekmezi denedim bugün bi arkadas yazmıstı burda. Benim kızımda 13 aylık aynı hastalık mevcut . Salgın demekki. Bende ılac kullanmadım sadece 38bucuga cıkunca atesi kalpol verdim 2 kez. Ilık duş iyi geldi . Tarhana çorbası mercimek çorbası icirdim limon sıkıp. Suan Birazdhaa iyi. Ama burnu sürekli açık tutun o cok onemli. Yoksa bogazlar kızarıyor.😒 Gecmis olsun.
Zahidefem parlakli1990 ihlamur cok iyi ama durumu daha ileriyse tabiki doktor ben bakiyorum hafiften nezle bise olacak hemen ihlamur gunde 3 kere iciriyorum oyle atlatiyoruz hafif sekilde bende ilac icerme taraftari degilim cok sevmiyorum ilaci en guzeli ihlamur
Deletedmom277 parlakli1990 Elma kabuğunu kaynatıp içerisine tarçın koyun demlensin içirin. Bol bol c vitamini alsın. Tarhana kapya biber havuç patatesten çorba yapın içine bol soğan sarımsak koyun. İlaçsız atlatırsınız merak etmeyin. Burnunu hep açık tutmaya çalışın ateşi de yüksek değil zaten
Zahidefem Zahidefem burun acici istgrm bi tane gordum yarim sogan kesiyo icine bolum bolum karanfil batiriyo cocugun bas ucuna koyuyo burun aciyomus soganin kotu kokuaunu karanfil engelliyomus deneyebilirsin
Meltemasya2309 parlakli1990 52 günlük kızım var bizde aynıyız saat başı ateş ölç burnunu aç uykusuzluktan delirecegiz
kaganannesi Doktordan geliyorum,hava yazdı,surup ve serum fizyolojik verdi gün de 4 kere 2 buruna sokacağım 2,5 ml.Benim de 8 aylık oğlum nezle
parlakli1990 Hava da iyi bişey evet ilaçtan iyidir herkese geçmiş olsun aman bebekler hasta olmasın 😣