Merhabalar, oğlum 21 Aylık ve kakasını yapamıyor, resmen karnı davul gibi şişiyor ve ağlıyor. Doktora gittik ve bize fitil verdi.. fitil koyunca yapıyor ama fitilsiz asla yapmıyor. 3 defadir fitille yaptırıyorum ama alışacak bağırsakları iyice tembelleşecek diye korkuyorum. Kabız olmamasi için ne yapabilirim, ne yedirebilirim? Önerileriniz nedir? ☺️