Kızlar kızım 5 gün sonra 3 aylık olacak. Önceden kakasını 3-4 günde bir yapıyordu ama 1 haftadır sürekli kaka yapmaya başladı. Günde en az 5-6 kez az az ve biraz sulu kaka yapıyor. İshal mi değil mi bir türlü emin olamıyorum. Doktora götürdüm tahlil yapıldı birşey çıkmadı. Ama nasıl böyle birden bire değişti anlam veremiyorum. Sizlerde kaka durumu nasıl??