Bebeğim 13 günlük anne sütü ve mama ile devam ediyorduk mamayı geceleri veriyordum ama 2 gündür sütüm azaldı sanki bebeğimde göğsümü tutuyor ama bir zMan sonra ağlıyor tutamıyor bundan sonra da ağlama krizine giriyor ancak mama verince duruyor özellikle bugün öyle yaptı. sizce ne yapmalıyım ? Daha çok anne sütü alsın istiyorum uçları yara olmasına rağmen veriyorum. Sütümü arttırmak için bestlak damla sipariş ettim onu bekliyorum. Biberona alışmış olabilir mi ? Bundan öncesinde çünkü göğsümü gayet güzel tutuyordu ne olduysa bu 2 günde oldu hem sanki sütüm azaldı hem de bebeğim zorlanıyor 😩