ozlmksknn Benexol b12 kullanan var mı aranızda acaba bana da sağlık ocağındaki doktor yazdı ama bebeğe geçer mi sizce söyledim aslında emziriyorum diye ama reçetesini okudum ilacın emzirenler kullanmamalı falan yazıyor emin olamadım yardımcı olur musunuz ??
Monarosa Bana özel hastanede doktor yazmıştı kullanılabiliyor ama Bebeğimde alerji olduğu için ikimizde boost B12 kullandık.
BBM Monarosa canım merhaba yorumun üzerinden baya geçmiş ama bebeğimle bende benexol kullanmaya başladık süt diyeti yaptığım için 4 aylığız kakasinda aşırı koku var bu ilaç yaptı diye düşünüyorum sizinde olmuş muydu normal mi
Azerr Benim bildiğim de kullanılmıyor canım bnde Hemşireyim sen dedin mi emziriyorum diye eczaneye de sor bir telf varsa ara ecznyi
ozlmksknn Azerr evet söyledim doktora emziriyorum diye şimdi de sordum eczaneye kullanabilirsin dedi ordaki çalışan zaten günde 1 tane yazıyor üzerinde de
Azerr Bna da doğumdan sonra çok ağrım vardı arveles vermişti dr emZirsende bişi olmaz dedi bebek hemşire arkdşm içme dedi
Seyhancann Banada aile hekimim yazmıştı ve reçeteyi okudum kullanmamamız gerekiyormuş hemşireye sordum oda reçetede öyle yazıyorsa kullanma dedi çünkü içinde ağır vitamin var
Monarosa BBM merhaba, benim kadın doğum dr um yazmıştı ilacı ama çocuk dr u alerjiden dolayı boost B12 alın dediği için kullanmamıştım.