Konum ‘ Paylaşmamak’…
Ah kızlar 2.5 yaşında Kızım. Sendromdan kaynaklı mı bilemiyorum ama asla paylaşmak nedir öğretemiyorum🤦🏼♀️ Kitaplardan örnek veriyorum , hadi benimle bebeğini paylaş gibi gibi bir sürü şey yapıyorum ama yok . Evde tamam diyor Park’a gidince her şeyi unutuyor. Karşı taraf oyuncak veriyor mesela anında benimsiyor tekrar vermiyor benim diyor bağırıyor ağlıyor 🤦🏼♀️ En basiti bir Kız çocuğu diyelim bebeğiyle salıncakta oturuyorsa ona koşuyor. Biz de götürüyoruz kendi oyuncaklarının yüzüne bakmıyoruz atıyoruz kum yerine başkaları oynuyor 🤣 Ne yapacağımı bilemiyorum bu süreci atlatan Anneler yardımcı olmanızı bekliyorum ☺️