1prenses-1prens-annesi Doğum yapalı 15 gün oldu kanamam normaldi ama bugün pıhtı geldi normal mi sizce
Ayseberill 1prenses-1prens-annesi benim kanamam bitti gibi olup geri başladı pıhtı şeklinde ve baya fazlaydı 2 ay falan sürdü kanamam. Adet gördüm sanmıştım ama doktorum lohusa kanaması dedi halbuki doğum kanaması bitmişti çok açık pembe renge dönüp. Sonra adet kanaması gibi başlamıştı ama doğum kanaması dedi Dr 🤷
1prenses-1prens-annesi Ayseberill bende tekrar doktora gitmeye korkuyorum 1 ay sonra çağırdı 15 günü geçti zaten ozaman gittiğimde söyliycem inşallah sorun olcak bişey değildir ama şuan gene normale döndü 2 gün pıhtı şeklinde geldi