Seyda-Almira Kizimda sut alerjisi var ve sut urunleri diyeti yapiyorum. 4 ayliktan sonra doktorumuz demir takviyesi vermisti. Fakat kizimda alerji benzeri yan etkiler yapti. Kusma ve kakada kan seklinde belirtiler olustu. Doktora sorarak simdilik biraktik kullanmayi. Su an 6 aylik. Onumuzdeki aylarda tahlil yapar, degerlerine bakariz, gerek varsa tekrar baslatiriz demisti. Verdigi takviye de epey hafif ve temiz icerikli bir urunmus. Siz de takip edin bence, bir sorun olursa doktorunuza sorarsiniz.