Gulsen777 En etkili korunma yöntemi heralde spiral taktıranlar deneyimlerini paylaşabilir mi acı oluyor mu kayma vs seyler oluyormuş
Eeco Gulsen777 spiral pişmanlıktır kamu spotu gibi her başlığa yazasım var yani bende öyle oldu aşırı enfeksiyona açık hale geliyorsunuz ve diyelim adetiniz 5 günde 7 oluyor kayması vs de cabası etrafımda bir taktırıpta mutlu olan görmedim 🤷🏻♀️
Ahrzamann_ Gulsen777 merhaba öncelikle spiral çok güzel bir koruma yöntemidir çok sevdiğim doktorun tarafında takıldı hiç bilmiyorum ya eşimle ilişkide eşim korunmuyor zaten 1 ay oldu Hiç acımıyor zaten
asrinhatasi Gulsen777 ben de spiral düşünüyorum. Burda biri 4 ayda bir düzenli kontrole giderseniz sorun olmaz falan demişti. Bir de ilk takıldığı hafta kasık ağrısı olabilir ve ilk hafta ilişki olmasın diyen olmuştu.
Hobbalayarim Gulsen777 valla büyük rahatlık. Ablam 10 yıldır kullanır 6m2 hali çırpar ev taşır hiç kayma yaşamadı. Ama ben 6 ay zor dayandım adet kanaması ağrısı neler çektim. Yani demem o ki kişiden kişiye değişir. Öyle iki eşya kaldırmayla da kaymaz rahat ol
AtlasAsya Ya taktırıp ekstra iknci korunma yöntemine gerek duyan oluyor mu cok mrk ediyorum kızlar. Sanki neyle korunursan korun iknci bi koruma sekline ihtiyac duyulucak gibi hissediyorum. Tek koruma yeterli gelmez die korkuyorum. Nasil korunucas bilemedim
Eeco Gulsen777 iğne var deri altı implant var valla araştırın her zorlukta kadınlarda çok sinir oluyorum 🤦🏻♀️
duruguzel Gulsen777 10 ay oldu taktıralı. Doğum yaptıktan 3 ay sonra taktırmıştım. Takıldığı ilk hafta sancı yapabiliyor tabi sonuçta vücudunuza yabancı bir madde dahil ediliyor. Vücudun tamamen açılması adet düzensizliği vs yapabiliyor. Bu da ortalama 6 ay sürüyor. Uzun vadeli bir korunma yöntemi olduğu için bana çok da sorun oluşturmadı bu. Başka yöntem hiç düşünmedim hap kullanmayı istemedim çok yan etkisi var vs spiralde bir kere taktır ve sonra unut korunmayı yani dilediğince yaşa birlikteliğini. O yüzden çok memnunum
EmirAsaf44 duruguzel eczaneden alıp hastaneye mi götürüp takıyorlar yoksa direk hastane de mi takılıyor bende yapmayı düşünüyorum ama ne diyeceğim nasıl taktıracağım bilmiyorum
duruguzel EmirAsaf44 hastanede taktılar direkt. Ben devlet hastanesinde doğum yapmıştım. Yaptığım zaman söylemiştim spiral taktırmak istediğimi. Lohusalığımdan sonra gelmemi söylediler. O zaman kadın doğum acilden giriş yapmıştım orada doğum yaptığımı spiral için oraya yönlendirdiklerini söylemiştim. İlk gün kan aldılar gebelik testi yaptılar. Ertesi gün de spirali taktılar onların elinde vardı zaten spiral. Sizde doğum yaptığınız hastaneyle görüşebilirsiniz veya yakınınızdaki devlet hastanesinin kadın doğum bölümüne sorabilirsiniz. Gidemiyorsanız öncesinden internetten bölümün numarasını bulup arayarak da bilgi alabilirsiniz
aselkus_09 Gulsen777 Eylül ayında taktirmistim. Geçen ay doktora gittiğimde kaydığını öğrendim. Doktorum gelecek ay adet oldugunda gel geri ittireyim dedi. Bugün gittim bir aletle geri yerine oturtturdu. Benimki çok acıdı ama bunyeye göre değişir ve anlık bir acı oluyor.