Herkese merhaba. Bebeğim 13 aylık. Emiyor. Özellikle şu aralar neredeyse hiç yemek yemiyor. Dişi çıkmadı henüz. O nedenle hala küçük parçalarla blw yapıyorum birkaç lokma yiyor ve bırakıyor. Zaten mama sandalyesinde 5 dakikadan fazla oturmuyor. Eskiden yoğurt çorba falan yerdi. Şimdi kaşığı komple reddediyor. Nasıl bir yol izlemeliyim? Yemek yesin istiyorum artık sütle doymaz gibi geliyor.