yaramaz_bocegim Aylardır aklımda olan mevzu. Bu evimin içini ve hatta içinin de içini yaptırdım😂 iğrendiğim için su borularını bile komple değiştirdim. Evde aynı kalan tek yer pencereler. Ama küçük 🤷🏻♀️ hesap yapıyorum istediğim eve çıksam( hem büyük hem yapılı) üzerine çok koymam gerek. Büyük eve çıkıp içini yaptırıyim istediğim gibi desem astarı yüzünü geçiyor. Osu busu şusu çok. Zaten ev satışları felaket durmuş, kayınpederim emlakçı. Biz de ev almaktan vazgeçip bütçemizi arabaya ayırdık. Yarın öbür gün ekonomi biraz durulursa( burada gülüyoruz) arabayı da satar üzerine koyarız. Araba için tekrar borca gireriz diyoruz. Çevremde ne kadar bu konuyla içli dışlı biri varsa bana hayır dedi, sizin kendi kararınız😊