tekbasimabakiyorum Arkadas3495 dimi insanın morali bozuluyor ben de sinir oluyorum ama doğrusu bu 😁 keşke düşmeseler, en çok da şu durumlarda sinir ediyor örneğin 7 kilo ama 6900 diyelim… 🤣
Arkadas3495 Blablas bende kendımden düşürüyorum ama çocuktan o kadar düşülmez diye düşünüyordum ama normalmş 100 Gr 350-500 düşen var şaşırtıcı
Seheyas Arkadas3495 yine size iyi düşmüş bizim sağlık ocağındaki hemşire geçen gün gittiğimizde 500 gr düştüler 😄😄😄