Arkadas3495 Sağlık ocağına veya hastaneye gttıgımızde cocuğun kilosu ölçtükten sonra 100 Gr düşüyorlar hadi kışın neyse de yazın incecik kıyafet yıne düşüyorlar neden bi kıyafet 100 Gr eder mi
Babyygtcn Arkadas3495 bezi düşüyorlar genelde. Geçen ay bizden 300 gr düştüler bezini doldurmuştu baya
Acemanne29 Arkadas3495 sizin 100 gr eksik yazıyorlar bizde 300 gram üzerinde bi zıbun bez kısa kol kapri var ince hepsi 300 kesti
Bugleminannesi28 Arkadas3495 sjsjsj yine iyi bizden 300 düştüler üstelik bezi bomboş ve incecik muslin elbise vardı bebeğimi iri görünce fazladan düşüp duruyorlar shsjshsh🤣
Dogagumus Bizim sağlık ocağımızda öle yapıyor zaten yüzde yüz sonuç veremezlerki mesela benim kızım 8 aylık kontrolünde tartıda hareketliydi hem bu sebepten hem bezi ve tulumu olduğundan 100 gram eksik yazıldı
ElisaMom_ Arkadas3495 ya bende onu hala anlayamadım mesela bizde tartılırken hem ayakkabı hem kıyafetle tartılıyoruz neden onu kimse düşmüyor
Acemanne29 Arkadas3495 bence de çok ama birşey demedim ne kadar olduğunu görüyorum onun eksik yazması sorun teşkil etmiyo