Merhaba arkadaşlar oğlum 1 yaşına girmek üzere poposunda 4 5 aydır boşaltıldı ama tekrar eden perianal apse var yarın ilaçlı röntgen ile bağırsakla bağlantısı var mı diye bakıcaz varsa ameliyat diyorlar başına gelen var mı illa ameliyat mı olmalı? Başlık için kusura bakmayın kimse yazmıyor diğer türlü. Teşekkür ederim okuduğunuz için.