Birisinebirisine Bebeğim çıldırıyor bir kaç gündür uyumuyor memeyi istemiyor normalde meme destekli uyutuyordum uyku eğitimi alanlar bebeklerine verenler ne düşünüyorsunuz şu dönemde başlayayım mı? Nasıl rahatlatabilirim bebişi?
Eeco Birisinebirisine 4 ay atağını yaşayan bilir nice anne babada derin izleri vardır ksjd şaka bi yana biraz sakinleşmesini bekleyin derim atağı atlatsın ondan sonra düzen kurmak çok rahat oluyor
Mrvkrt- Birisinebirisine bu dönemde başlamayın zaten uzmanlar da dördüncü ayda başlamıyor ki başarılı olamazsınız bence nasıl uyuyorsa öyle uyutun zaten bu dönemde çok zor sakinleşip uyuyorlar ama geçiyor geçmesini bekleyin derim 💐
Buse_asya23 benimde oyleydii smdi dha iyiyiz masallah bes aylij olduk, gelip geçici olur insallah sizinde