Merhaba benim bebeğim de tutamadi emmiyordu 1 hafta yoğun bakimda kaldigi süre de hemsiremizin demesi üzerine slikon uç kullandim wee marka.hastane cantama da koymustum. Çok faydasini gördüm…. çünkü memenizin ucu ilk baslarda düz oluyor oyuzden tutamiyor bebislerimiz. 1 hafta sonrasinda slikon ucu kullanmadim. Zorlandığı anlarda arada kullaniyordum. Gün gectikce hem siz hem bebeginiz alisicaktir emme refleksi tam oturucaktir. Biraz sabırla ugrasmaniz gerekiyor. Uyuyordu birde tek parmagimlada çenesine vuruyordum sonrasinda emme refleksi oluyordu.sizde denemelisiniz. Korkmayin bundurumdan. Birde bebeğim 6 aylık şuan hem biberonla hemde anne sütüyle besleniyor. Yani biberona alışır sizi emmez fln çok diyen oldu bebekten bebeğe değişiyor. Sagip biberonla veriyordum bi aralar.. Sizde şuan alisma surecindesiniz. Saglikla büyütün bebeginizi